duminică, 15 mai 2011

Despre mine....

 Creativa,incapatanata,ambitioasa,sensibila....defecte sau calitati? ...no comment!
Nemultumita?? daaa!! de cele mai multe ori....Studenta la Jurnalism la Universitatea Hyperion din Bucuresti,21 de ani si inca multe de invatat...nu vreau sa incep sa arunc chiar eu cu pietre in mine...nu de alta sa nu cumva sa ma loveasca una :) sunt o fire vesela,sociabila,dar am si momente in care ma ascund in carapacea mea... ca tot omul:) Imi place sa acumulez cat mai multe informatii din cat mai multe domenii...lasand la o parte mondenitatiile...(de care nu vreau sa discut acum)
  Nu imi place sa vad suferinta in jurul meu,oameni care se plang si se resemneaza si nu au curajul sa lupte sa ajunga cat mai sus....lipsa asta de vointa ma innebuneste...pana nu de mult si mie imi lipsea dar am invatat sa am mai multa incredere in mine si totodata increderea in fortele proprii genereaza si vointa si dorinta de a face ceva...ce mai e de facut..ce se mai poate face ,de cele mai multe ori..nu multe darrrr macar sa raman cu sufletul impacat ca DA AM INCERCAT! Nu sunt perfecta,nici nu vreau ,incerc sa fac totul cat mai bine posibil,foarte important este ca pun suflet in tot ceea ce fac...ma implic total...nu vreau sa traiesc cu regrete...viata e prea scurta sa ma lamentez ,sa regret de ce am facut ...sau de ce nu am facut...am sufletul impacat ca am incercat tot ce s-a putut in momentul respectiv...mai ramane si vb aceea ...Nu a fost sa fie...mai sunt si lucruri care nu depind exclusiv de noi...dar si-o mai face si omul cu mana lui...viata e un cliseu!
Ma tem....dc? De singuratate...este cea mai mare temere a mea...Nu as putea trai fara iubire,e izvorul meu de inspiratie zi de zi...e precum aerul....sunt un raculet sensibil  si iubitor,poate uneori exagerez,sufoc persoana de langa mine,dar nu e niciodata cu intentie:)  si cam atat cu descrierea  ca uneori ce e mult strica:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu